Podcast Vrouwen 1 | ‘KNVB-directeur Nigel de Jong had weg kunnen blijven’
De eerste aflevering van Vrouwen 1 gaat over het aangekondigde vertrek van bondscoach Andries Jonker. We woonden deze week de persconferentie bij en spraken met speelsters. Toch zijn er nog steeds veel vraagtekens rondom het besluit.