Primeur voor Oranje: García eerste vrouw die WK-duel Nederlands elftal fluit
Het Nederlands elftal krijgt in de nacht van donderdag op vrijdag voor het eerst op een WK te maken met een vrouwelijke scheidsrechter. De Mexicaanse Katia García is aangewezen voor de laatste groepswedstrijd van Oranje, tegen Tunesië.