VS voert nieuwe bombardementen uit na volgende Iraanse aanval op tanker
De Amerikaanse strijdkrachten hebben zaterdagavond doelen in Iran onder vuur genomen, meldt het Central Command. Het gaat volgens de VS om een vergeldingsaanval. Washington beschuldigt Iran ervan dat het zaterdagochtend opnieuw een tanker in de Straat van Hormuz heeft aangevallen.