Oranje geeft in slotfase zege uit handen in eerste WK-wedstrijd tegen Japan
Het Nederlands elftal is het WK zondag begonnen met een 2-2-gelijkspel in Dallas tegen Japan. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman leek op weg naar winst, maar in de 88e minuut maakten de Japanners alsnog gelijk.