66 jaar na ‘helse vlucht’ keert Oranje terug naar Mexico: ‘Gelukkig leef ik nog’

Voor het eerst in 66 jaar speelt het Nederlands elftal weer een interland in Mexico. De vorige keer ontsnapte de Oranjeselectie aan een vliegtuigramp, met gevolgen die tot op de dag van vandaag voelbaar zijn.

Reacties zijn gesloten.