Alle twaalf Radboudumc-medewerkers uit quarantaine, niemand had hantavirus

Alle twaalf geïsoleerde medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn uit quarantaine. Ze waren uit voorzorg afgezonderd nadat ze met een patiënt hadden gewerkt die het hantavirus had.

Reacties zijn gesloten.