Iran laat briefje achter na duel met België: ‘L.A., bedankt voor de gastvrijheid’

De Iraanse WK-ploeg heeft zondagavond na het duel met België (0-0) een briefje achtergelaten in de kleedkamer van het SoFi Stadium. Daarin bedanken de spelers Los Angeles voor de gastvrijheid en roepen ze op tot vrede.

Reacties zijn gesloten.