Optimisme na Zwitsers overleg tussen Iran en VS, nu technische gesprekken

Iraanse en Amerikaanse onderhandelaars hebben een eerste gespreksronde in Zwitserland afgerond. Beide partijen spreken van vooruitgang. Er komt onder meer een mechanisme om de strijd in Libanon te de-escaleren. Een deel van de onderhandelaars blijft in Zwitserland voor technische gesprekken.

Reacties zijn gesloten.