Regeringsvliegtuig moet na tien jaar alweer vervangen worden

Het kabinet moet na tien jaar alweer een nieuw regeringsvliegtuig kopen, omdat KLM stopt met de Boeing 737-vloot en die vervangt door toestellen van Airbus. De rekening kan in de miljoenen euro’s lopen, bevestigen bronnen na een bericht van De Telegraaf.

Reacties zijn gesloten.