Salderen stopt in 2027, wat moet je daar nou mee als zonnepaneleneigenaar?

Zonnepaneeleigenaren doen er vanaf 2027 verstandig aan slimmer om te gaan met hun opgewekte elektriciteit. Zelf gebruiken levert onder de streep dan meer op dan terugleveren, omdat de salderingsregeling stopt en terugleververgoedingen vaak laag zijn.

Reacties zijn gesloten.